vrijdag 22 mei 2009

ding 15 podcasts

Dag!
Ik vind podcasts een super uitvinding. Niet alleen omdat ik dan programma's die ik heb gemist via mijn ipod kan beluisteren of om voor de zoveelste keer Simek 's nachts te horen maar ook omdat mijn geliefde snurkt en het soms dus de enige manier is om jezelf af te leiden.
Ik vind alleen wel dat het via itunes soms lang duurt voor je je abonnementen weer hebt bijgewerkt. Ook vodcasts vind ik vaak erg leuk, vooral die van de tientallen modeshows waar ik zo dol op ben, ha ha!
Verder ben ik van mening dat podcasts een mooie aanvulling zouden kunnen zijn op de collecties van bibliotheken.
Had je vroeger de mappen vol met info, nu kun je op je mp3speler relevante informatie beluisteren. Natuurlijk zijn de podcasts ook op een andere manier te krijgen maar als aanvulling op andere catalogusonderdelen zie ik dat zeker zitten.
Dus laten we dit toegankelijker gaan aanbieden via onze site ontdekdebied.nl
jellie

1 opmerking:

  1. Jij ziet in ieder geval mogelijkheden voor bibliotheken, een heleboel zien dat niet. Komt volgende week tijdens de slotbijeenkomst nog wel aan de orde. Enne, wat is dat makkelijk he, om via iTunes podcasts (en andere dingen) op je iPod te zetten... Dat van die abonnementen ben ik met je eens, ik heb er al een aantal (met beeld) weer verwijderd om dat het zo lang duurt en ook best veel geheugen neemt.
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen