vrijdag 29 mei 2009

Ding 21 aquabrowser en my discoveries

Dag allemaal,
doordat er zoveel nodig lijkt te zijn om met elkaar in het netwerk 'aan de aquabroser' te gaan lijkt het soms of het heilige doel een beetje uit het oog wordt verloren.
Daar heb ik nu weer even op gefocusd.
Ik vind deze manier van zoeken erg prettig. Vooral de breedheid van mogelijke infobronnen spreekt me erg aan. Wat dat aan gaat ben ik jaloers op de 'catalogus' van de oba.
Met my discoveries heb ik in die zin wat minder dat ik het maken van eigen leeslijstjes prima vind, en een leuke aanvulling op het aanbod, maar dat gedoe met die tags is niet zo mijn ding.
Als ik iets wil zoeken, dan vind ik het wel, al die extra info helpt mij niet altijd.
Dus nu maar hopen op een snelle afronding van ons project zodat we weer nieuwe dingen op kunnen pakken.

Overigens valt het me wel steeds meer op dat je wel goed moet kijken of de mensheid er ook echt op zit te wachten..........

maar goed!
Tot zover ding 21.

Jellie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten