vrijdag 22 mei 2009

ding 20 last fm

http://www.last.fm/music/Charlene/_/I%27ve+Never+Been+to+Me

Dag!
Ook dit is erg leuk! Eindelijk mijn meest favoriete nummer weer eens kunnen beluisteren.
Ik denk dat niemand begrijpt, ik namelijk zelf ook niet, waarom dat zo is maar toch.......
Zouden er nu meer mensen mijn blog gaan lezen om hier achter te komen, hahaha!
ik vind dit een bijzondere manier om met muziek bezig te zijn.
Ik wist niet dat dit op deze manier werd aangeboden. Er is alleen 1 ding wat ik niet zo goed begrijp, waarom ik ook daar mijn eigen bibliotheek zou willen hebben! Maar misschien komt dat als je helemaal niet meer met cd's werkt waardoor je een en ander beter kunt organiseren?
Voor de bibliotheek is het een goede manier om mensen te laten zien hoe ze met elkaar in contact kunnen komen. Het kan onderlinge contacten op gang brengen en je kunt wellicht aan de nummers een koppeling mee geven waar je ze kunt lenen bij jou in de buurt.

ik zou zeggen laten we het eens proberen!
Jellie

1 opmerking:

  1. Mooi nummer! En wat die eigen bibliotheek betreft, is inderdaad een soort verzamelplek, van waaruit je weer playlists kan maken. En vind je het niet handig om op deze manier alle informatie over een artiest bbij elkaar te hebben?
    Je gaat lekker trouwens. Succes verder! Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen