vrijdag 22 mei 2009

ding 17 mijn web 2.0 dienst

Ha!
Ik heb het gevonden www.gekko.com!
Super leuk. Je maakt een account aan, stelt je profiel samen en op basis daarvan worden in een bepaalde plaats jouw favoriete hotels en restaurants en andere hot spots die mede door anderen zijn aangedragen, aan je voorgelegd!
Erg handig als je op reis bent of een dagje naar een andere stad wilt maar geen zin hebt om van alles en nog wat uit te zoeken.

Ik ben me er van bewust dat dit iets minder met bibliotheken te maken heeft maar ik vond het wel erg leuk!

Wat mij betreft is dit tot nu 1 van de leukste dingen! Het is erg spannend om al die nieuwe diensten tegen te komen. Ik ga meteen een aantal van de sites aan mijn favorieten toevoegen.
Hier ga ik zeker vaker rondsnuffelen om geinspireerd te worden.
En trouwens allleen dat is al goed voor ons biblitheekmensen, ons laten inspireren door mensen die vanuit allerlei invalshoeken totaal andere dingen bedenken.

Groet,
Jellie

1 opmerking:

  1. Niet alles hoeft altijd functioneel te zijn, maar mag ook gewoon leuk zijn toch? En in het kader van lifehacking is het volgens mij ook tijdbesparend.
    En wat denk je van evt. klanten adviseren?
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen