vrijdag 22 mei 2009

ding 18 librairything

Dag,

dit moet standaard op iedere biebpc beschikbaar zijn.
Het is leuk om te lezen wat anderen van boeken vinden en mede aan de hand daarvan je keuze te bepalen.

ik heb mijn favoriete tranentrekker aan de lijst toegevoegd. De doornvogels! Erg he! Dit zetten we dus niet op twitter...

Zelf zou ik niet zo gauw mijn hele bieb, en die is behoorlijk groot, in gaan voeren. Maar dat heeft er weer mee te maken dat ik dat niet allemaal hoef te delen met anderen.
Mijn boeken zijn van mij! Mijn privebezit.

Ik zou wel op zoek gaan naar andere info over een boek wat ik wil gaan lezen.
Maar ik weet zeker dat heel veel mensen als ze van dit bestaan zouden weten hun info zouden willen delen.

Reviews over managementboeken vind ik ook wel een erg idee, vaak heel veel kaf onder het koren.

Ik ga nu stoppen voor vandaag.
Nog een paar dagen en dan moeten we klaar zijn.

Trusten.
Jellie

1 opmerking:

  1. Ik vind het leuk dat je zegt dat dit op elke biebpc beschikbaar moet zijn. Leuk discussiepunt (alweer) voor volgende week, want dat is vast niet iedereen met je eens.
    Wat ook leuk is op deze site is "gelijk"lezenden te zoeken: via verbanden - schrijververbindingen kun je zien welke leden dezelfde favoriete schrijvers hebben. Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen