donderdag 7 mei 2009

Ding 20a

Dag,
ik ben even verslaafd aan Twitter.....
Een erg leuke manier om in contact te komen met mensen die je anders niet zo gemakkelijk spreekt.
Ik gebruik het alleen om globale berichten te formuleren over waar ik mee bezig ben en door het gebruik van bepaalde woorden, in het Engels twitteren helpt ook, kom je in contact met anderen die min of meer met dezelfde dingen bezig zijn.
ik kom nog niet veel biebmensen tegen op twitter en het is wel de bedoeling dat je eea een beetje bij houdt.
Nogmaals ik doe het nu een week of voor en for the time being vind ik het leuk.
Mijn twitternaam is jellytiemersma
Wiet weet tot ziens!
jellie

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jelly, je twittert al langer dan mij en je bent inderdaad heel actief en dat weet ik natuurlijk omdat ik een "follower" van je ben. Het scheelt natuurlijk dat je mobiel kunt internetten, dus ook onderweg even snel een berichtje kunt typen (lukt mij niet op mijn "vooroorlogse" Nokia 3310). En ik vind het leuk om te lezen wat je allemaal doet en met wie je afgesproken hebt. (intensief hoor, ben soms jaloers op je energie). Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, maar het is ook net als met mooie kleren aandoen als je je k voelt....
    Dus positief blijven....
    jellie

    BeantwoordenVerwijderen